PERINTEINEN OSTOSTEN ESITTELY

Ostosten esittelypostaukset on ihan mun lemppareita lukea ja siksi tykkään myös tehdä näitä. Hauska nähdä aina millaisia löytöjä muut on tehnyt. Osa näistä mun ostoksista on tehty jo vähän pidemmän aikaa sitten. Osa on alennusmyynneistä ja osa oli vain niin ihania/tarpeellisia, että ne oli saatava ilman aleakin. Heh! P.S. Oon aivan hulluna flat lay kuviin!




Mustat biksut bongasin Cubuksen alesta ja se oli rakkautta ensisilmäyksellä. Ne oli aivan pakko saada vaikka en ollut näitä ihania sinisiä Elsa and Rose merkin bikineitäkään vielä kertaakaan ehtinyt käyttämään. No nyt on ainakin kesän bikinikiintiö täynnä! Sokoksen aleista nappasin mukaan peel off naamion, NKD SKN asteittain päivettävän voiteen ja Essien kynsilakan. Näistä tulossa lisää myöhemmin. Pitkäaikainen lemppari kulmakynä vaihtui halvempaan versioon ainakin toistaiseksi. Katsotaan miten tuo Nyxin kulmakynä pärjää Anastasin vastaavalle.




Uudet Niket kävin hakemassa tänään, koska vanhoista tulee jo varpaat läpi. Hehe! Ainakin kengät on ollut kovassa käytössä. XXL alesta löysin ihanan selästä hieman avonaisen pitkähihaisen Röhnisch paidan. Titleist lippis ja juoksusukat on myös XXL:stä. Nyt ei enää aurinko häikäise golfkentällä. Aloitin viikko sitten Sofia Belórfin Fit By Sofia Basic -valmennuksen ja sen myötä kävin ostamassa heraproteiinia. Otin Sofian suositteleman M-Nutrition Hydroison banaanin makuisena ja pakko todeta, että tämä on parasta protskujauhetta mitä olen ikinä maistanut. Kiinnostaisiko teitä muuten kuulla mun mielipiteitä tuosta valmennuksesta?





12 comments :

  1. Replies
    1. Kiitos:) Oon erittäin tyytyväinen näihin kaikkiin<3

      Delete
  2. Ihana treenipaita ja vieläpä pitkähihaisena <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niimpä! Harvoin löytää kivoja pitkähihaisia!

      Delete
  3. Oi miten ihanat nuo mustat biksut! <3 Ja noi Niken lenkkarit on ihan parhaat, mullakin kolmannet jo menossa! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oikeat klassikot! Pitäisi varmaan aleista aina kerätä noita kaappiin :D

      Delete
  4. Tosi ihanat noi molemmat biksut! Tykkään myös paljon tosta Röhnisch paidasta :) Ja kiinnostaa kuulla lisää tosta valmennuksesta, koska ois varmasti hyödyllinen mulla itsellenikin!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä oon myös ihan rakastunut noihin<3!! Kiva kuulla että kiinnostais lukea tosta :) Kirjottelen varmaan oarin viikon päästä kokemuksia kun valmennus on edennyt hieman pidemmälle :)

      Delete
  5. Oi miten ihanat noi sinivalkoset biksut!<3 Ihan täykyt kesään :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oot niin oikeassa! Kunnon kesäbiksut<3 Vielä kun olis ruskea ;)

      Delete
  6. Noi bikinit on ihanat!! :)<3

    https://katja-johanna.blogspot.fi/

    ReplyDelete