MITÄ PUKEA RANNALLE?

Nyt voidaan ehkä jo turvallisesti todeta, että kesä on alkanut. Rantakelejä on ollut jo useampana päivänä ja ainakin täällä kaivataan kipeästi uusia bikineitä ja rantavaatteita. Kukkakuosi on muutenkin muodissa, joten toimii se myös bikineissä kivasti. Helposti puhdistettava ja märkiä pyyhkeitä sietäväksi laukuksi sopisi erinomaisesti söpö Ted Bakerin laukku. Piparkakkureunaisia bikineitä olen himoinnut jo pidempään. Niin söpöt! Calvin Kleinin biksut valikoitui tähän mukaan, koska laadukkaat ja ajattomat mustat bikinit olisi hyvä ostos. Printtikuvioita näkyy katukuvassa aika paljon, saronki on helppo tapa ottaa printtikuviota mukaan myös rannalle, jos bikineissä se ei nappaa. 

Joko teillä on uudet biksut hankittuna vai vieläkö etsitte niitä täydellisiä?


6 comments :

  1. Mä olen shoppaillut tälle vuodelle parit biksut halla x halla uudesta mallistosta :) vuodesta toiseen oon mennyt bandeau-mallisilla ja nyt vaihtelun vuoks vähän toisenlaista :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pitääkin tsekata toi halla x halla koska mulle se on aika uus merkki :) bandeut on täälläkin ollu pitkään suosikit, mutta viime kesänä ihastuin noihin kolmion mallisiin<3

      Delete
  2. Mulla on vielä kaikki uikkarit hankkimatta ja reissu kutsuu parin viikon päästä :-D No ei auta kuin lähteä etsimään niitä täydellisiä yksilöitä <3 Ihania biksuja oot tähän valkannut!

    ReplyDelete
  3. Apua miten suloinen tuo Tedin laukku on, samaten kukkakuosiset ja vaaleanpunaiset bikinit! Parit bikinit multa toki löytyy entuudestaan, mutta tottakai uudetkin kelpaisi..:-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulla kans muutamat jo löytyy mutta aina uudet piristäisi;)

      Delete