HIUKSET KUNTOON KESÄKSI

Mun hiukset on ollut kipeästi freesauksen tarpeessa ja vihdoinkin viime viikonloppuna päästiin pelastamaan mun hiukset. Mua häiritsi pitkään kuinka tasainen tuo tumman ja vaalean raja oli. Varasin Timman kautta ajan uuteen Tamperelaiseen kampaamoon. For You on alle kuukausi sitten avattu kampaamo keskustassa. Ihana sisustus ja hierova tuoli pesupaikalla oli iso plussa. Kiki pelasti mun hiukset ja vaikka mulla ei ollut kovin selvää ideaa tuoliin istuessa, Kiki kuitenkin osasi ikään kuin lukea mun ajatuksia. Täydellinen kesätukka! For You tarjoaa -15% kaikista palveluista opiskelija-, eläkeläis- ja GoGo-korttia näyttämällä. Multa lähtee isot suositukset tälle paikalle!



Timman kautta on helppo varata aika erilaisiin kauneuspalveluihin useissa eri kaupungeissa. Jos timma ei ole sulle vielä tuttu suosittelen lataamaan! Koodilla ORYIZI saat 10€ Timma-tilille ja tämän rahan voi käyttää suoraan palveluiden ostoon. 



Mitäs mieltä olette muutoksesta? Onko Timma tai For You teille ennestään tuttuja? 






10 comments :

  1. Ihana freesaus! Noi hiukset sopii sulle tosi hyvin :) Tulis pieni tukkafreesaus tarpeeseen tännekin... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Marianne! Tykkään kans noista hurjasti!:) Yleinen ongelma joka kesän alussa ;)

      Delete
  2. Tulipa tosi nätit hiukset! Itsekkin kävin viime viikolla pätkäsemässä huonoja latvoja pois :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huonojen latvojen pätkäsy piristää ilmettä huomattavasti myös!:)

      Delete
  3. Vitsit mikä ero vaan sillä, että on freesailtu hiuksia! Tosi kauniit <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niimpä! Kyllä muutamilla raidoilla ja leikkauksella saa paljon aikaan:)

      Delete
  4. Oi tulipas sun hiuksista ihanan freesit! <3

    ReplyDelete