STAN SMITH OUTFIT INSPIRATION X 3

Mukavaa perjantaita ja pääsiäistä kaikille!
Odotin monta viikkoa Tukholman aurinkoisia kevätkelejä ja sitä että saan pakata uudet kevätkengät mukaan. Pakkauksen hetkellä kuitenkin sääennuste näytti sateiselta ja sitä se on ollutkin. Joten ehkä ihan hyvä, että jätin uudet valkoiset kengät vielä kotiin odottamaan. Toivottavasti kuitenkin jo ensi viikolla pääsen vetämään nuo kengät jalkaan. Kovasti asuja on kenkien ympärille jo mietitty ja tässä tulisi niitä muutamat. Kaksi ensimmäistä on aika mustanpuhuvia, mutta hei mustan kanssa harvemmin voi mennä pieleen. 

Millaisia mielipiteitä nämä asut teissä herättää? :)





8 comments :

  1. Eka on mun lemppari! Sopivan rento mut siisti takki tuo vähän ryhtiä. Musta on tulossa taas hupparien suurkuluttaja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä niin tiesin et tää on sun lemppari ;)

      Delete
  2. Ihania lookkeja! <3 Mulla on yhdet Stan Smithit mutta toiveena tälle keväälle uudet :) Niin kivat kengät!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Marianne!<3 Mua houkuttais nyt jo toinen pari korkkipohjalla :D

      Delete
  3. Lempparini on toinen asukollaasi :-) Ensimmäinen olisi muuten, mutta en henk.koht yhdistäisi tuota hupparia tollaisen takin kanssa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tota ekaa asua on helppo muokata just yläosaa vaihtamalla :) Mä itse tykkään yhdistää rennompia ja vähän siistimpiä vaatteita :)

      Delete
  4. Mun lemppari oli varmaakin tuo ensimmäinen, siinä on jotain niin rentoa :-)

    http://emmikristiinan.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se on ehkä munkin lemppari :) Täydellinen arkeen!

      Delete