KUNGSTRÄDGÅRDENIN KIRSIKKAPUUT


Ihana keväinen Tukholma! Tosin juuri nyt sataa lunta.. Samoin eilen. No kyllä se kesä sieltä vielä tulee. Lauantaina sää oli aurinkoinen, mutta vähän viileä. Eipä haitannut hieman viileä sää, koska mä pääsin katsomaan kirsikanpuiden kukkia keskustaan ja siitä jatkettiin Mall of Scandinaviaan.  Shoppailusaalis jäi vähän pieneksi, mutta ainakin lompakko kiittää. Musta on muuten tullut ihan kukkahullu. Kiinnitän kukkiin ihan erilailla huomiota kuin ennen ja kaupasta tekisi mieli ostaa kukkia koko ajan. Täällä jatkuu nyt opiskelut ja illalla olisi salin vuoro taas. Eilen tuli juostua kevään ensimmäinen kymppi ja kesän kisakin on jo katsottu valmiiksi! 
Mukavaa viikkoa kaikille! 








10 comments :

  1. Oiii mitä kuvia! Ihania! :)

    ReplyDelete
  2. Kirsikkapuut on niin kauniita. Niitä ei voi olla ihastelematta. Iteki oon jostain syystä kiinnittäny suurta huomiota kukkiin. Oon haalin jo kotiin kimpun neilikoita ja tulppaaneja

    http://paula-beautyqueen.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehkä se johtuu sitten keväästä tämä kukkahuuma :D

      Delete
  3. Siis oon ollut vaikka kuinka monta kertaa tukholmassa, mutta en ikinä siihen aikaa milloin noi kukat kukkii puissa :-D oon myös kukkahullu ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi ei sulla on ollut huono tuuri! Tämä oli mullekkin ensimmäinen kerta kun näin ne kukkimassa ja varmasti nyt tulevana viikonloppuna puut näyttävät vielä upeammilta kuin tuolloin kun olin katsomassa. :)

      Delete
  4. Tosi ihania kuvia!

    http://erikakooo.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  5. Mun yks unelma on löytää kukkivia kirsikkapuita jostain ja päästä kuvailemaan niiden joukkoon, aivan tajuttoman upeita kuvia <3

    http://emmikristiinan.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Emmi<3! Tukholma on ainakin lähellä jos ajottaa vaan reissun oikein :) ja tietty suosittelen olemaan suoer aikasin liikkeessä jos haluaa kuvailla ilman muita ihmisiä :D mua jäi vähän just harmittamaan se että niin paljon muitakin tuolla niin kuvistakin tulee väkisin sellasia "turistikuvia" :D

      Delete