KEVÄÄN ODOTETUIMMAT KENGÄT

Ihanaa kun kevät tulee! Tänään tarkeni terassilla jo mainiosti istuskella ja huomista lenkkiä odotan jo oikeasti innoissani. Kohta suuntaan postin kautta salille ja ajattelin paljastaa jo mitä paketista tulee löytymään. Nimittäin pitkään ostoslistalla olleet kengät. Valkoiset Adidaksen Stan smith kengät sinisillä yksityiskohdilla. Monen monta asu ideaa kenkien ympärille on jo päässä ja tässä yksi niistä. Ihan ilman takkia tuskin vielä pärjää ainakaan aamulla ja illalla, mutta päiväsaikaan tuolla kombolla voisi jo lähteä liikkeelle. 

Iskeekö teihin kyseiset kengät yhtä lujaa kuin muhun? Mihin vaatekappaleisiin sä yhdistäisit kengät?


4 comments :

  1. Onhan nuo aika vallattomat tennarit ♥

    https://emmikristiinan.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niin on! Mä oon ihan myyty vaikka tiedän että nuo jakaa mielipiteitä. :)

      Delete
  2. Mä oon itsekin himoinnut noita Stan Smithejä ihan hirveesti, mut mietin ehkä vihreillä yksityiskohdilla! :-) Ihanaa kyllä että kevät tulee!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne vihreet on kyllä kanssa tosi kivat, mutta mä jotenkin koin että siniset on "neutraalimmat" ja siten helpompi yhdistää muidenkin värien kanssa :)

      Delete