INSTRUMENTARIUM JA SPECTACLES OF TIME

Postaus toetutettu yhteistyössä Instrumentariumin kanssa.


Bloggers' Inspiration Dayn yksi suosikkipisteistä oli Instrumentariumin. Esillä oli vanhoja kehyksiä, joista osasta huomasi selvästi niiden jääneen menneille vuosikymmenille. Osa kehyksistä oli kuitenkin edelleen super trendikkäitä. Saatiin sovitella Italialaisen Heritage brändin Spectacles of time -malliston kehyksiä ja löysin kehykset, jotka miellyttivät omaa silmää paljonkin.

 Mallistoon on haettu inspiraatiota menneiltä vuosikymmeniltä ja nuo mun valitsemat lasit taitaa pyöreydensä puolesta edustaa 1930-lukua. Isot ja pyöreähköt lasit on aina miellyttänyt mun silmää, mutta silti mitkä tahansa lasit ei miellytä silmää omilla kasvoilla. Instrumentariumin pisteeltä mulle ehdotettiin noita laseja ja tykästyin niihin heti. Kannattaa siis rohkeasti kysyä ammattilaisen apua tässäkin asiassa.

Instrumentarium haastoi myös pohtimaan mikä on minun lempivuosikymmen tyylillisesti ja miten se näkyy mun pukeutumisessa. Mun täytyy ehkä sano, että mun lemppari on 1970-luvun mielenkiintoiset, mutta samalla yksinkertaiset leikkaukset. Vaikka oma tyyli on väritykseltään paljon hillitympi, ovat asut silti hyvän näköisiä.







Kuvausseinän kuvat Sanni Riihimäki


2 comments :

  1. Niin ihania kuvia teistä ja nuo lasit sopii sinulle tosi hyvin ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Emmi!<3 Pakko mennä metsästämään noita laseja Instrulta

      Delete