GEELILAKKAUSKOKEMUKSIA


Tallinna postauksen yhteydessä vilahtikin jo kuva mun kynsistä. Tallinnassa mulle siis tehtiin elämäni ensimmäinen geelilakkaus ja alkuperäinen ajatukseni oli, että kynsiä en mene huoltamaan. No mitenkäs siinä sitten kävi. Rakastuin kynsiin kertaheitolla ja olin super tyytyväinen niiden pysyvyyteen. Edes mun työni narikassa ei saanut rikottua kynsiä. Ihastelin omia kynsiäni päivittäin ja päätin sittenkin mennä huoltamaan kynnet. Tässä postauksessa näkyvät kynnet ovat nyt siis Suomessa laitetut. Harmikseni viikon jälkeen huomasin töissä, että yhdestä kynnestä on lohjennut iso pala geeliä ja muutaman muun kynnen geelit ovat halkeilleet. Se siitä innostuksesta. 



Mun geelilakkauskokeilut taitavat siis jäädä ainakin tauolle. Varmaksi en tiedä, mutta uskon, että Tallinnassa laitettu geeli oli paksumpaa ja siksi se kesti erittäin kovan kulutuksen. Pettymys kynsiin on kova, koska uskoin näiden toisienkin kestävän sen mitä ensimmäisetkin kestivät. Jos harkitset geelilakkauksen tai muiden kynsien ottamista mieti ensin millaisella kulutuksella kynnet ovat ja valitse sen perusteella geelilakkaus tai geelikynnet. Eihän geelikynnetkään kaikkea kestä, mutta varmasti paksuutensa ansiosta kestävät enemmän. Valitkaa myös huolella paikka, johon menette kynnet ottamaan. Katsotaan kesällä uudestaan jos vaikka silloin pystyisin kynnet taas ottamaan, koska kovasti näistä muuten pidin. Ihanaa kun kynnet on aina huolitellut.


Onko sulla kokemusta geelilakkauksesta ja oletko sä ollut omiisi tyytyväinen?

2 comments :

  1. Mulla on ollut pariin otteeseen geelilakkaukset ja jos kynnet ovat kovalla kulutuksella, niin eipä se geeli pysy kuin muutaman päivän. Teen kassatyötä, eli olen koko ajan rahan kanssa tekemisessä ja raha on todella kuluttava tekijä. Nyt itse asiassa minulla on taas lakkaukset ja koska olen lomalla, niin kynnet ovat olleet jo viikon verran nätteinä :) Geelilakkaukset ovat nätit ja helpottavat arkea, mutta kuluttavassa arjessa ne ei kestä :/ Nättejä kuvia olet ottanut ja ihanat kynnet!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei vitsit se on sitten ilmeisesti ihan yleistä.. Ekat kynnet mulla kesti 5 viikkoa vaikka tosiaan rahaa tuli räplättyä ja samoin takkeja ja laukkuja väänneltyä naulakoissa.. mäkin taidan odottaa seuraavaa lomaa ja ottaa sitten kynnet taas :)

      Delete