TÄYDELLINEN KALENTERI

Tilasin itselleni synttärilahjaksi täydellisen kalenterin. Kalenteriin sai suunnitella oman näköiseksi ja vitsit mä tykkään tästä. Useampana vuotena kalenteria metsästäessä olen harkinnut tilaavani tältä sivustolta kalenterin, jotta saisin juuri sellaisen kuin haluan, mutta aikaisemmin olen ollut liian pihi. Nyt päätin, että en jaksa juosta kaupoissa etsimässä kalenteria joka täyttää mun vaatimukset, joten päätin synttäreiden kunniaksi laittaa tilausta menemään. Kalenteri on tilattu täältä!


Tärkein ominaisuus mulle kalenterissa on se, että viikkonäkymässä on vaakasarakkeet pystysarakkeiden sijaan. Mä en oo ikinä tajunnut miten ihmiset saa niihin pystysarakkeihin mitään mahtumaan. Kun tämä kriteeri yhdistetään siedettävään ulkonäköön ja kierresidottuun on yhtälö miltei mahdoton. Onneksi vihdoinkin tilasin kalenterin joka on juuri sellainen kuin haluan.


Kalenteriin sai valita extrasivuiksi vaikka ja mitä. Mä päädyin valitsemaan sudokuja sekä ihan vain tyhjiä sivuihin. Viikkonäkymästä sai myös muokata oman näköisensä. Mun kalenterista löytyy jokaisen päivän kohdalta laatikko päivän treenille ja alareunasta löytyy viikon to-do ja viikon luettelo jonka voi aina otsikoida mieleisensä mukaan.



Mukana tuli myös super söpöjä tarroja joita voi liimailla kalenterien sivuille merkintöjen yhteyteen. Hauska idea! Tarrat piristävät huomattavasti muuten niin tylsiä kalenterimerkintöjä, esimerkiksi opiskeluluihin liittyvien asioiden yhteyteen voi laittaa pieniä tsemppitarroja.

Millaisia vaatimuksia teillä on kalenterin suhteen? Vai käytättekö enään edes paperista kalenteria?



6 comments :

  1. Ihana kalenteri! Itsella samantapainen, kylläkin ihan citymarketista ostettu :D Mulla on aina pakko olla oikea kalenteri, johon saa kaikki tärkeät asiat ylös (:

    millatt.blogspot.fi

    ReplyDelete
  2. Sulla on käynyt tuuri jos oot löytänyt sulle sipivan kalenterin kaupasta :) Mulla myös täytyy ehdottomasti olla paperinen kalenteri!

    ReplyDelete
  3. Oih, onpa nätti kalenteri! Itsekin oon paperisen kalenterin käyttäjä, mutta tälle vuodelle en oo (vieläkään) ehtinyt hommaamaan uutta kalenteria, joten sinnittelen varmaan kännykän kalenterilla vielä sinne asti, että voin kesällä ostaa 2017-2018 lukuvuosikalenterin! :)

    http://kanervaneuvonen.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  4. Mulla on myös ollut lukuvuosikalenteri, mutta jotenkin tuntuu kivalta aloittaa uusi kalenteri vuoden vaihtuessa:) Kalenterin etsintä venyy aina! :D

    ReplyDelete
  5. Hei ompa kiva kalenteri! Itsellä on myös hakusessa uusi paperinen kalenteri, mutta tuntuu että mistään ei löydy sitä oikeanlaista! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tiedän ton ongelman! :D Tuolta saa kylläniin täydellisen kun vain voi olla. Toimituksessa tosin menee muutamia viikkoja..

      Delete