6 KAUNEUSSUOSIKKIA


Tykkään kokeilla aina uusia kosmetiikkajuttuja ja siksi multa löytyykin vain muutamia tuotteita jotka ostan kerta toisensa jälkeen uudelleen. Keräsin 6 lempparituotetta kasaan ja huomasin, että näistäkin oikeastaan vain kaksi ovat sellaisia joita olen ostanut useamman kappaleen. Real Techniquesin siveltimet ovat toinen näistä. Mulla löytyy näitä siveltimiä vajaa kymmenen ja lisää on hankintalistalla. Hinta-laatusuhde on huikea ja siveltimet tuntuvat ihanan pehmeiltä ihoa vasten.


Toisena tuotteena on hiusöljy. Mun oli pitänyt jo pitkään ostaa hiusöljy ja sitten nappasinkin ihan vaan jonkun pullon kaupasta mukaan mitenkään sen enempää perehtymättä siihen mikä olisi hyvä. Tästä Garnierin öljystä mulla ei ainakaan ole mitään pahaa sanottavaa. Latvat pysyy hyvässä kunnossa ja hiuksiin saa ihanaa kiiltoa. Toinenkin hiustuote pääsi mukaan tähän porukkaan. Nimittäin  Klippoteketin hoitoainesuihke joka toimii pahimpaankin takkupesään. Jopa mun kampaaja on kauhistellut kuinka helposti mun hiukset takkuuntuvat, mutta tämän avulla aukeaa hiukset aina helposti. Vaikka näistä molemmista hiustuotteista on vasta ensimmäiset pullot menossa, ostan varmasti uudet näiden loputtua.


Meikeistä mukaan pääsi Lumenen CC meikkivoide joka onkin jo monta vuotta ollut meikkipussin vakiokalustoa. Peittää tarpeeksi, mutta on samalla kevyt. Plussia ovat kevyt aurinkosuoja ja edullinen hinta. Talvisin mun kuivien käsien pelastaja toimii yöpöydältä löytyvä Molton Brownin käsirasva joka joka ihanan tuoksun lisäksi imeytyy super nopeasti. Ihon rasvaaminen on mun mielestä jotenkin tosi ärsyttävää puuhaa. Rasvojen imeytyminen kestää ikuisuuden ja iho jää tahmaiseksi. Tämän rasvan kanssa ei tuollaisiin ongelmiin törmää, mikä on ihan mahtavaa koska itseni tuntien rasvaaminen jäisi muuten välistä kokonaan. Viimeiseksi valitsin mukaan Sally Hansenin Miracle Top Coat päällyslakan. Lakkaan kynsiäni harvoin, mutta kun sen teen on tämä päällyslakka ehdottomasti paras kokeilemistani. Lakkaus kestää ainakin tuplasti pidempään. Tämä ei sen enempää hehkutusta edes kaipaa. Tekee sen mitä pitääkin.

Löytyikö tästä jotain teidän suosikkeja?

2 comments :

  1. Multa löytyy myös Lumenen CC-voide ja tykkään siitä tosi paljon! :) Real Techniquesin siveltimet kiinnostaisivat, koska oon kuullut niistä niin paljon hyvää :D

    http://therewillbesunshine-emilia.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suosittelen kyllä testaamaan noita siveltimiä. Muihin yhtä hyviin ja halpoihin en ole vielä törmännyt. :)

      Delete