BETTE BOX: OUT OF THE BOX -KUVAKISA

Ootteko kuulleet Bette Boxista? Bette box tunnettiin ennen nimellä LivBox. Muutamia boxeja tilanneena voin sanoa, että uudistunut boxi vaikuttaa niin paljon paremmalta, kuin edeltäjänsä. Boxissa on aina 4-6 kauneudenhoitotuotetta, jotka ovat tilaajalle aina yllätys boxin saapumiseen asti. Kurkistetaanpa mitä tammikuun boxista löytyi.




Lumene Lähde 24h tasapainottava kosteusvoidegeeli
Maybelline Falsies Push Up Drama Angle Mascara 
Tresemme Max The Volume Root Lift & Texture Foam muotovaahto 
Manna Kadar Paradise Blush poskipuna
Evo Root Canal tyvisuihke


Tammikuun kaikki tuotteet on tosi mielenkiintoisi ja odotan innolla niiden testailua. Hain paketin tänään vasta postista, joten voin myöhemmin kirjoitella tuotteista mielipiteitä, jos teitä kiinoostaa. Normaalisti Bette Box toimitetaan aina jokaisen kuukauden alussa, mutta mä olin unohtanut uusia mun tilauksen sen jälkeen kun boxin nimi ja koko olemus on uudistunut. Onneksi Bette Boxin tiimi pelasti mut ja sain boxin vielä tilausajan päätyttyä. 


Bette Boxin sivuilla on bloggaajille suunnattu kuvakilpailu, liittyen juurikin tähän tammikuun boxiin. Mun instagramista janetteilona löytyy mun kilpailukuva (sama joka tässä alapuolella) ja tästä pääsette suoraan Bette Boxin äänestyssivulle. Toivottavasti tykkäätte mun kuvatsa ja saadaan mulle uusi kamera, ja näinollen laadukkaampia kuvia tänne blogiin. Mikäli käy niin, että mä ton kameran voittaisin niin lupaan järjestää arvonnan täällä blogin puolella. Siitä mitä lähtisin arpomaan en vielä tiedä, mutta ehdotuksia otetaan vastaan! 

2 comments :

  1. Näyttää mielenkiintoiselta! :) Itse oon ihan kahden vaiheilla, pitäisikö tilata tää uudestaan, kun livbox mulle joskus tuli, mutta jossain vaiheessa kyllästyin siihen vähän. Ehkäpä pitäisi antaa Bettelle mahdollisuus?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama juttu mulla livboxin kanssa.. Mutta nyt annan kyllä uuden mahdollisuuden ja ainakin tähän boxiin olen tosi tyytyväinen:)

      Delete