AIKUISTEN KAVERIKIRJA

Törmäsin tähän haasteeseen Jasmin Alexandra'n blogissa ja tämä oli niin hauska, että päätin heti tarttua siihen. Ala-asteella kaikilla oli ystäväkirjoja ja niitä tulikin täyteltyä moneen kertaan. Joskus laatikoita siivoillessa niihin törmää edelleen ja on kyllä hauska katsoa esimerkiksi onko kaverit lähtenyt opiskelemaan sitä alaa jonka ovat aikoinaan ystäväkirjaan kirjoittanette haaveammatiksi. En lähde erikseen haastamaan ketään, joten halukkaat voivat jatkaa haastetta.

Nimeni on Janette 
Jotkut tosin kutsuvat minua Janskuksi (okei oikeesti vaan mun vanhemmat käyttää tätä ja hyvä niin)
Olen syntynyt vuonna 1996, eli olen siis mielestäni 21 vuotias.
Lapsuuskotini langallinen numero: ei sitten mitään hajua :D
Pienenä olin varma, että minusta tulee isona: varmaan se oli joku prinsessa ihan pienen, sitten poliisi ja sen jälkeen lääkäri 
Mutta isona minusta tulikin: No toivottavasti se hammaslääkäri musta tulee..

Täydellinen puoliso: huumorintajuinen, urheilullinen, pitkäpinnainen ja avoin
Itsehän olen täydellinen, mutta exieni mielestä saatan olla: ärsyttävä ja tylsä?


Jos saisin lisää tunteja vuorokauteen: kävisin pitkillä kävelylenkeillä ja panostaisin vielä enemmän hyvinvointiin, sekä todennäköisesti stressaisin vähemmän


Harrastan nyt: kerran viikossa käyn luistelemassa ja sen lisäksi salilla ja lenkillä. Ja sitten tietysti tämä blogi kuuluu kanssa niihin harrastuksiin.
Parin lasillisen jälkeen perjantai-iltana kuuntelen Spotifystä: Vanhoja hittibiisejä vuosien takaa tai uusimpia hittibiisejä Suomen top 50 listalta
Noloin teeveeohjelma josta pidän: Teen Mom :DD Ehkä se on se draama mikä kiehtoo..
Bravuurini keittiössä (viinin lipittämistä ei lasketa): Apua hmm.. Varmaan pinaattiletut.
Melkein hävettää kertoa, mutta itken aina kun: olen väsynyt ja turhautunut.
Lapsuuteni lempilelu: Barbit?
Lempilelu nykyään: Puhelin
Salainen paheeni: Ei ehkä niin salainen, mutta juustonaksut
Eikun se ihan oikea salainen paheeni: Treenivaatteiden shoppailu...
Viisaus, jonka olen tähän mennessä olen oppinut: Keskity siihen mikä on edessä, älä siihen mikä on jo takana!



4 comments :

  1. Tosi kiva postaus! Aivan ihanat nuo kuvat myös (:

    millatt.blogspot.fi

    ReplyDelete
  2. Ihana tämä sun blogin ulkoasu! Ja tällänen postaus on kyllä tosi hauska! :)

    aveclotta.blogspot.fi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Lotta!:) Mustakin tää oli tosi hauska kun tähän törmäsin.

      Delete