NUOREN NAISEN OPAS JA FLUNSSA

Ehdin jo hetken nauttiin siitä, että treenit kulki ja olo oli hyvä. Iloitsin liian aikaisin, koska nyt muhun iski joku flunssa. Taas! Yleensä oon tosi harvoin kipeenä, mutta tän vuoden aikana oon ollut kipeenä enemmän kun varmaan edellisen viiden vuoden aikana yhteensä. Toivottavasti tästä selvittäisi nuhalla ja kurkkukivulla. Kuumeinen uusivuosi ei houkuta sitten laisinkaan. Nyt siis ei auta kuin juoda lämmintä, popsia vitamiineja ja pysyä lämpöisenä. 


Onneksi joulupukki toi mulle maailman kauneimman kirjan. Tekee hyvää tarttua välillä kirjaan Netflixin tuijottamisen sijaan. Nuoren naisen opas miellyttää sivu sivulta mun silmää, eikä tekstikään ole ollenkaan huonoa. Tykkään erityisesti siitä miten kirjaan on otettu mukaan myös aihealueita, joita Alexa ei hirveästi avaa bloginsa puolella. Suosittelen kyllä lukemaan tämän. Nyt mä keitän kupin teetä ja jatkan tämän kirjan lukemista.


No comments :

Post a Comment